Soğukluk, yaratıcılığa, ilişkiye ve bizzat hayata verilen ölüm öpücüğüdür.
Bazı kadınlar soğuk olmak sanki bir başarıymış gibi davranırlar.
Oysa bu bir başarı değildir.
Bu, savunmaya yönelik bir öfke eylemidir.
Bir kişi "terk etmek"te özgür olmadığında, "kaçarsa" cezalandırılacak olduğunda, bu köleliktir. Her tür kölelik koşulları altında aileler ve tinler bozulur ve sonsuza kadar değilse bile, yıllarca kaybedilir.