"Aslına bakarsan, nereye gideceğimizi hiç merak etmiyorum. Bize ne olursa olsun, daha ne kadar kötüsü olabilir diye düşünmeden edemiyorum. Korktuğum tek şey, gözlerimizi kapattığımız an başka bir yerde tekrar gözlerimizin açılması fikri. Düşünsene, hiçbir zaman bu pislikten kurtulamayacak olacağımızı ve sonsuza kadar bu dünyada farklı rollerde yaşayacağımızı. Bazen, Tanrı'nın bizim için yaratacağı en kötü cehennemin bu döngü olabileceğini düşünmeden edemiyorum."