Furkan Zengin

Furkan Zengin
@Furkanzeng
Bir hiç olduğunda ne olduğun ortaya çıkar, sadece hiç olduğunda.. Kendi halinde
Artık hiçbir şeyin sonunu merak etmiyorum. Yol güzelse yürüyorum biraz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmezler yol yorgunluğunu doğdukları yerde ölenler, Oysa yanlış yolda yürümek doğru yolda beklemekten iyidir..
Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir. Yaşamak zorunda olduğumuz şunca yılı aykırı uçlar arasında gezdirip geçirmedikçe, alışkanlıkların sınırlarını aşmadıkça zaman zaman, yaşamak nasıl yenilik olur tükenmek değil de?
Doğru ve yanlış tüm kavramların ötesinde bir yer var, seninle orada buluşacağız..
Her kış bir bahara gebedir. En latif çiçekler, en sert koşulların ardından hâsıl olur. Hem dermanlar derdin, muhtaç olduğumuz inşirah, belaların evlâdıdır. Ve muhakkak, her zorlukla beraber bir kolaylık vardır.