.. Karşılaşmamızda baktım eskisi gibi olamıyorduk. Olmayacaktık da. Yani ilk yıllarda olduğu gibi kendiliğinden akıp gitmiyordu konuşmalarımız. Hep kopan kopan bir ipi düğümler gibiydik. Düğümlüyorsun, az sonra tekrar kopuyor. Tekrar düğümlüyorsun ama nafile!
__Geçmişte olup bitenlerle yaşamıyor ki insan! Geçmişte olup bitenler, olup biterken güzeldi, yaşadığım günlerin tadıydı. Niye kötülemeli? Niye pişmanlıkla anmalı?