Üretmeden tüketen tek yaratık insandır. Süt vermez, yumurta yumurtlamaz, bir sabahı çekecek gücü yoktur, tavşan yakalayabilecek kadar hızlı koşamaz.ama gelim gelin görün ki hayvanların efendisidir. Hayvanları çalıştırır, onlara ölmeyecek kadar yek verir, onların ürettiklerinin gerisini kendisine saklar.
Fakat olayların, özellikle de bir dünyanın başlangıcı, daima belirsiz, karmaşık, kargaşalı ve fazlasıyla rahatsız edicidir. Böyle başlangıçlardan kaçımız sağ çıkabilir? Onların hercümercinde kaç can helak olur?