Kitap araştırması yaparken herkesin çok beğendiği bu kitabı gördüm fakat ben sizler gibi çok beğenemedim, bitiremedim bile. Bir kitabı yarım bırakmak çok adetim olmamasına rağmen bu kitaba devam edemedim. Anlatım tarzı bana fazla düz geldi. İlerisini merak ediyorum evet neler olacak diye düşünüyorum ama anlatım tarzı merak duygumu bile yok etti. Bir gün yeniden başlayıp bitirmek dileğiyle.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne kadar bir çocuk kitabı gibi görünsede bence bir çocuk kitabından daha fazlası ve içerisinde alınması gereken bir çok ders barındırıyor. Kesinlikle okumalısınız.