Goncagül

Goncagül
@G10ca_
Öyle bir çaresizlik hissi doğuyor ki içimde, nefes almak imkansız gibi geliyor.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam
Aşka gelince... hayır, bunun hakkında söyleyecek bir şeyim yok.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Siliniyorum. Mürekkebim az geliyor. Çok hafifledim.
Sayfa 634·Kitabı okudu
Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşunkalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
Sayfa 596·Kitabı okudu
Bu acelemiz nedir Olric? İnsanlardan, bütün insanlardan kaçıyor muyuz yoksa?
Sayfa 589·Kitabı okudu
Reklam