....yine Stefan Zweig ....çarpıcı hikayesiyle tekrar beni büyüledi ...duygular yaşanılan ...minnetttarlık tutku ...bir olay sonrası içine kapıldığımız düşüncelerin karmaşıklığını ..insanın istekleri , yaşantılar , kaybedişler ,feda etmek,minnettarlık,tutku,,,daha neler neler...anlatımıyla sizi taaa derinlere çekiyor ....itiraflarımız var mı bizim de cesurca ifade edeceğimiz .... ;) okumazsanız aklınız orada kalır ....
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
....İnsan ölümün yaklaştığını
hissedebiliyor, ölümün gölgesi yolun üzerine kapkara düşüyor,
işte o zaman her şeyin rengi soluklaşıyor ve insanın içindeki
duyulara o kadar sert işlemiyor ve tehlikeli gücünden çok şey
kaybediyor.....
...öfkeyle çalkalanan deniz hareketsiz ve sessizdi ve kıyıya çarpan
küçük dalgaların altındaki her çakıl taşının parıltısı,
olduğumuz yerden görülecek kadar berraktı....