Dört hikaye ...dört yaşam ...ruhun incelikleriyle ,hayata tutunuşu ,farkındalığı hissettirdiği ,satır aralıklarının ince tınısında bütünleştirdiği ,bazen bir öğüt vermek ,bazen derinlere daldırıp içinden çıkarmıyor sizi....Stefan Zweig eserleri beni sardı ..diyebilirim ..bir tutkuya dönüştürdü ...yeni bir kitabında buluşmak üzere ....
Yeryüzünün çektiği azaba, kavrulan toprağın bağrındaki sessiz çırpınışa kayıtsız
kalarak bu kadar doygun ve güvenli oturuşları karşısında
bir tür kıskançlığa kapıldım.