Nasıl bir devirdeyiz aklım almıyor artık, çevremdeki bazı evli arkadaşların ben bekar olsam şöyle yapardım böyle yapardım demelerinden artık yıldım.. Adam daha 30 yaşında iki çocuğu var bekarlık güzel şey ya diyo. Bunu düşünmen bile evine ailene kötülük