Sallama çayı bardaktan çıkardıktan sonra son damlasına kadar parmağımla sıktığımda “elin yanmıyo mu “ demişti. Olmadığın günden beri yangın var içimde ..
Haftalardır kitap okumuyordum. Nedendir bilmem hep erteledim. Ya aklım tek bir yerdeydi ya da düşüncelerden ötürü kendimi sayfalara veremiyordum. Gün boyu elektrik yoktu, nasıl bir hikmetse oturup 100 sayfaya yakın okudum.
Çok garip bi süreç içindeyim.. Ben olmadığım zaman yapılan özgürmüş gibi tavırlar, umursamazlıklar, önceliklerin değişmesi.. Neden istenilirken ya da rica edilirken yapılmaz da , yalnız kaldığın zaman göze batırırcasına yapılır? Niye?