Volkan

Sallama çayı bardaktan çıkardıktan sonra son damlasına kadar parmağımla sıktığımda “elin yanmıyo mu “ demişti. Olmadığın günden beri yangın var içimde ..
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yokluğun bir gözümün olmayışı gibi, görüyorum ama tam değil. Yarım.
Aşk
Haftalardır kitap okumuyordum. Nedendir bilmem hep erteledim. Ya aklım tek bir yerdeydi ya da düşüncelerden ötürü kendimi sayfalara veremiyordum. Gün boyu elektrik yoktu, nasıl bir hikmetse oturup 100 sayfaya yakın okudum.
Hayat ve İnsan
Yitirdiğim umutlarım ve hayallerim, bir saatin bir gün gibi geçmesine sebep oldu..
Hayat ve İnsan
Çok garip bi süreç içindeyim.. Ben olmadığım zaman yapılan özgürmüş gibi tavırlar, umursamazlıklar, önceliklerin değişmesi.. Neden istenilirken ya da rica edilirken yapılmaz da , yalnız kaldığın zaman göze batırırcasına yapılır? Niye?
Hayat ve İnsan