Nasıl bir hevessizliktir bu bilmiyorum. Tatlı olan hiç birşey yemek istemiyorum. Ne uyuduğum uyku dinlendiriyo ne de … devamını getiremiyorum. Yutkunuyorum
Ayrılıklar bizi hep güçlendirdi. Evden ayrıldık yalnız yaşamaya başladık güçlendik, delicesine sevdiğimizden ayrıldık yıllar sonra.. aylarca üzüldüm ama güçlendim, dayanamam dedim ama dayandım.
Yemek yemek, su içmek , uyumaktan ziyade en çok ihtiyacım olan şey, dürüst insana insanlara ihtiyacım var. Artık ne yalanı ne ihaneti kaldıracak durumum var..