Genç şair... ağlıyor, ağlıyordu.Hayatlarında hiç sevmemiş olanların tahayyül edemeyecekleri bir acı onu boğuyor, sanki gür alevli bir meşale göğsünün içerisinde dolaşarak kaburgalarını yalıyormuş gibi dolaşıyordu.
İnsan başkalarına yardım ettiği, başkalarını sevdiği kadar yükselir.Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir.Hatta mukabele edilmesini beklemeden sadece sevmek.