İnsanoğlunun yeryüzünde yaptıkları gök kubbeyi gölgeler hâle geldiğinde ölçü çoktan kaçmış demektir. Tablo pek parlak değil. Dünyayı o kadar kirlettik ki güneşin ışığı arza ulaşmaz oldu.Ruhlarımızı o kadar kararttık ki aklın ve kalbin ışığı karanlık duvarların ötesine geçemez oldu. Ama insanın kaderi bu değil.