Evet, kendini, ruhunu aşağılamaya devam et. Ancak yakında saygınlık kazanmak için başka fırsatın olmayacak. Herkese bir hayat verilir ve seninki neredeyse sona erdi.
Kendine saygılı davranmak yerine kendi mutluluğunu başkalarının ruhlarına emanet ettin
Bir gün üzüntün geçince beni tanıdığına sevineceksin. Hep dostum olarak kalacaksın. Gülmek isteyeceksin benimle, koşup pencereyi açacaksın. Gökyüzüne gülerek baktığını görenler şaşacak ve sen Evet nolmuş yıldızlara bakarken gülerim ben diyeceksin, seni deli sanacaklar...