Anlatım dili çok güzel bir kitap. Zeze'nin çocuk kalbi hem içimi ısıttı hemde ağlattı.
Sen ne güzel bir dostsun zeze...
.....''hiç yaşama isteğim yok artık, iyileşirsem kötü bir çocuk olacağım. Anlamazsın sen. Artık uslu durmama değecek kimsem kalmadı...''