Gül Yıldız

… “Eh, güzelliği de burada değil mi? Nasıl biteceğini asla bilemezsin.”
Sayfa 282·Kitabı okudu
Reklam
“…, acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak, her şey çok daha kolay olurdu…”
Sayfa 177·Kitabı okudu
“Bazı yolların daha kolay olacağını düşünmek işimize geliyor bence… Ama belki de kolay yol yoktur. Yalnızca yollar vardır…”
Sayfa 177·Kitabı okudu
…Belki de hayatın anlamı bundan ibaretti. Kendine tanıklık eden bir dünya gibi olmak…
Sayfa 136·Kitabı okudu
Bir yerde uzun zaman kaldığınızda, dünyanın ne kadar büyük ve uçsuz bucaksız olduğunu unutuyordunuz. O enlem ve boylamların uzunluğunu algılayamıyordunuz. Kendi içimizdeki uçsuz bucaksızlığı da algılayamadığımız gibi.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Reklam