… Bu nedenle tüm bürokrasiler kabadır; polis kabadır, her şey için sıra beklemeniz gerekir ve bu nedenle herkese bir serseriymiş gibi davranılır. Ve herkesi aşağı olarak gören böyle bir toplum kolayca faşizme kayabilir çünkü bu dışarlıklının verdiği korkudur.
İnsanlar yarattıklarını yok etmeye eğilimlidirler ve “Baştan başlayalım,” derler. İnsanların giderek iyiye gideceklerini pek gerçekçi bulmuyorum çünkü kısa zamanda her şeyden sıkılarak olabildiğince kötü olmaya karar vereceklerdir.