GAMZE ERGİN

GAMZE ERGİN
@Gamze200
Yanımda yürüyordun Milena ,düşünsene, yanımda yürümüştün!Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini bir kez keşfeden kişi,bu hayatta hiç bir şeyi kaybetmez.Ve kendi içindeki insanı bir kez anlayan kişi, tüm insanları anlar.
Sayfa 96 - indigo·Kitabı okudu

GAMZE ERGİN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2022 10. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma