"Yola düşüp gitmek, başka yerlerde neler olup bittiğini öğrenmek istiyorum............ Ben bilmek istiyorum gerçekten de yaşamak dediğimiz şey şu bir avuç yerde yaşlanıncaya kadar dolaşıp durmaktan mı ibaret; yoksa dünyada başka şekilde yaşamak da mümkün mü? "