İskender Pala'nın diline hakimseniz ve tarih seviyorsanız hiç zorlanmayacağınız bir kitap.
Kitapta lise yıllarında öğrendiğimiz tarihin hiçte anlatıldığı gibi olmadığını görüyoruz aslında, fethedilen topraklar ve yapılan savaşlar sanki bir film sahnesi gibi ön planda dururken arka planda geçen entrikaları hiç hayal etmemişim.
İstanbul'un fethinden sonra kuyruk acısı olan bir kafirin tek başına ne kadar ileri gidebileceğini ve neler yapabileceğini okuduğunuz sürükleyici bir kitap.
Özellikle 174-176 syf arasında Üstadın namaz ile ilgili söyledikleri her zaman altı çizili bir şekilde kalacak