Herkesin yaptığı bir iş vardır elbet ancak ne kadar değerli de olsa;onu başarı olarak görmeyiz.Mesela gözlerin görerek iki elin bir bardağı tutup;onu kusursuzca,hiç acı çekmeden kaldırıp dudaklara bardağın ucunu yerleştirerek,ağzın kapasitesi kadar vücuda su almak; sonra da o suyun tüm vücuda hayat olması kadar kıymetli hangi diploma,hangi para,hangi makam vardır?Paha biçilemez olan budur.Ama bunu "başarı" olarak kabul etmeyiz.