Gamze

Gamze
@Gamze_ers
" Halbuki ben, ne kadar saçma olursa olsun, yan yana bulunduğumuz zamanın durup kalmasını, bitmemesini temenni ediyordum"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sabahattin Ali
" Dünya da hayatın bi tek manası varsa sevmektir"
fransız kafka
Dünya yeterince kötü insanlar da bu kötülüğü ellerinden geldiğince arttırıyorlar...
Farkın yoktu ben farklı baktım...
Pamuk prenses de hata yaptı zehirli elmayı yedi