📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Var olmak mı, yok olmak mı, bütün sorun bu!
Düşüncemizin katlanmasımı güzel, Zalim kaderin yumruklarına, oklarını
Yoksa diretip bela denizlerine karşı
Dur, yeter! demesi mi?
POLONIUS
Layık oldukları biçimde davranacağım efendimiz.
HAMLET
Olmaz öyle şey, Tanrı esirgesin, insan gibi davranmak yeter. Herkese layığına göre davracak olursan kim kırbaçtan kurtulabilir ki? Onlara kendi şeref ve payenize göre davranın ;ne kadar azına değseler de o kadar fazla vermek sizin ihsanınızdır.
Evet, tabiatından ya da bahtından gelen Bir tek kusurla damgalandı mı insan Başka değerleriyle bir melek olsa, Bir insanın olabileceği kadar büyük olsa,Yalnız o kusurundan ötürü Düşer insanların gözünden. Bir damla kötülük en soylu varlığı Lekeler ve yıkar bile bazen