📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Senin dediğin gibi Cibran, "ruhun yolunu buldum demiyorum, kendi yolumda yürürken ruhla karşılaştım. 'Ne çok yol yürüdüm içimde, çıkan nice kapılarda umduğunu bulamadım. Sonra tekrar ayaklarımı kanattım,sil baştan.. Gocunmadım. Bunun için değil miydi dünyada varoluşum? Kendimi bulmak... ve buldum mu bilemem. Her' kendimi tanıdım dediğim yerde bambaşka bir ben çıktı karşıma. Konuştuklarımın çoğunda düşünceleri yarı yarıya katlettim.Susmayı öğrendim. Hissettemedim. Yoruldum mu yürümekten? Hayır. Her gün aynı heves ve heyecanla inadına. "
‘’Mektepte bize şiir ezberletmişlerdi . İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış. Bunu yazan şair ne kadar haklıymış.’’
Çalıkuşu - Reşat Nuri Gültekin