"...İşte burada. DNA; tüm yaşamın temeli. Biyolojinin yaşayan kodu. Peki bir sistem enerjisini dağıtmak için neden DNA'yı geliştirir diye soracaksınız. Çünkü birlikten kuvvet doğar! Ağaçlardan oluşan bir orman, tek bir ağaçtan daha fazla enerji dağıtır. Eğer bir entropi aracıysanız, daha fazla iş yapmanın en kolay yolu kendini kopyalamaktır."