Bilir misin gökyüzünün denize olan aşkını?Peki ya günebakan çiçeğinin güneşe olan aşkını? Güneşin Ay'a olan aşkını peki? Harbiden aşk neydi...?
Yarım kalmışlık kadar zor, imkansızlık mı? Kavuşmak değil de, kavuşmamak mı aşk?
Sönmüş korlarda yürümek mı yoksa, ateşte yanmak mıdır?
Oysa Hz. Mevlana Celaleddin Rumi aşkı üç kelime ile özetlemiş: "Hamdım, Piştim, Yandım"
Aşk herşeyin zıttıdır bence. Kavuşmak değil kavuşmamaktır aşk. Gökyüzünün denize olan aşkı kadar da imkansızlıktır. Tamamlanmak değil, yarım kalan hikayelerdir aşk. Sönmüş korda değil, yana bir yürekte 'Piştim' demektir aşk. Bulutsuz gökyüzünde 'bulut gördüm' demek kadar abes, gökkuşağın renklerinde ki çalan ritmi duydum demek kadar saçmalamaktır aşk. Aşk yaşanmışlık varsa şükür edebilmek, yaşanamadıysa Allah'tan hayırlısı istemektir... Aşk istemeyi bilmektir... Harbiden ya aşk neydi, neredeydi..?🔥♥️