Tanımana gerek yok.
gecmis beni ilgilendirmez bugunu yaşarım ve biter.
Bu zamanda "dostuna" bile güvenme. Çünkü guvenini kazanıp seni yarıyolda bırakan odur.
prєttч's σn thє ínsídє
"Canımın acısını iliklerime kadar hissederken bile bizden bir an olsun vazgeçmedim. Belki de biz diye bir şey yoktu, ben öyle zannettim. Bütün bu olanlara rağmen boğulurken bir kere çırpındıysam namerdim. Seviyorum dedim, sevmekle yetinmeyip sonuna kadar hissettirdim. Sonuç? Yine "kaybettim". "
"Sevdiğin insanın gözlerine baktığın her an, onun da senin gözlerine baktığını gördüğünde başkasını görüyor oluşunun hissettirdigi acının izahi da bir hayli zor ve ağır."