Esas olan ad mıdır o halde? İnsan da yalnızca adının söylediği şey midir? Yoksa bu yüzden mi Musa'nın sana yönelttiği o en basit ve en arkadaşça "Adın nedir?" sorusuna cevap vermeyip onun yerine "Ben, benim" dedin?
Adını öğrenince seni tanıyacaklarından korktun değil mi?
Hepimiz - onu tanıyan herkes pisliğimizi ona silerek temizledikten sonra çok erdemli hissettik kendimizi. Onun çirkinliğinin üstüne bindiğimizde hepimiz çok güzeldik. Sadeliği bizi süsledi, suçu günahlarımızdan arındırdı,çektiği acı sağlıkla ışıldamamızı sağladı, acayipliği sayesinde mizah anlayışımız var zannettik.
O da izin verdi, böylelikle onu hor görmemizi hak etti.