Diriliş girişimi ile yönetimi ele geçirme arasındaki mesafe ne kadar uzak olursa olsun,şartlar ne kadar olumsuz olursa olsun "İslâmî diriliş" hareketi baştılmalıdır."İslâmî diriliş" hareketinin başlatılması,mutlaka atılması gereken ilk adımdır...
Kuşkusuz biz insanlığın tanımadığı ve kesinlikle üretemeyeceği olağanüstü, yepyeni bir değere sahibiz.Ancak daha önce de değindiğimiz gibi bu yepyeni ve olağanüstü "değer" pratik hayatta somutlaştırılmalıdır.Bir "ümmet" bunu yaşamalıdır.Bunun gerçekleşmesi için İslam'ın yaşanageldiği topraklarda yeniden diriliş hareketinin hemen başlatılması gerekir.Yakın veya uzak erimde insanlığın yönetimini ele geçirmek, bunu izleyecektir...
"İslâmî Hareket'in bu dönemde yapmaktan asla vazgeçemeyeceği şey,"La ilahe illallah" sözünün ne anlama geldiğini,açık ve seçik bir şekilde topluma anlatmaktır.