Yine Wulf Dorn yine ben
Wulf Dorn hayranlığım kolay kolay bitmeyecek ona inanıyorum.Şizofren de olayların bağlantılığı yine benim aklımı başımdan aldı, iki tahminim vardı, her okuyucu gibi bir tanesi daha ağır basıyordu bende de ama tabii diğer sonuç çıktı üzüldüm birazcık yalan yok ama öyle bir kurgulamış öyle iyi yazmış ki kendi kendime “aaaa bu daha mantıklı” dedim.Jan Forstner neler hissetti ise bende hissettim kırgınlık,sinir,kontrol kaybetme ve sonuca varma yorum yapamadan geçemediğim bir kitap işte
Herkese tavsiye ederim özellikle psikoloji ve gerilim kitapları okumayı sevenlere :)
Être libre ce n’est pas pouvoir faire ce que l’on veut mais c’est vouloir ce que l’on peut
Özgür olmak istediğimizi yapabilmek değil yapabildiklerimizi istemektir
- Jean Paul Sartra
Elif Şafak tan okuduğum ilk kitap ve keyif aldım yalan söylemeyeceğim tuhaf bir anlatımı var tarif edemediğim mantıklı olmaya çalışıp ama eninde sonunda yüreği ile kararlar aldığını anladım ben anca hatta unutamadığım bir yer vapur da birden çok çocuğu olan kadın görüyordu her ne kadar etkilenmediğini söylese de çok etkileniyordu bu kısmı unutamayacağım sonuç olarak bizde hayır etkilenmedik desek de etkileniyoruz kendimizle zıtlaşıyoruz ama kararlarımız hep kalbimizden ne geçerse o oluyor bu yönden etkiledi beni he bir günde falan okuyup bitirmedim ama bitirdiğim de “ zaman kaybı” demedim
Siyah SütElif Şafak · Doğan Kitap · 202411,3bin okunma