Karaca: Hiç aşık oldun mu?
Kuntadam: Hayır.
Kuntadam: Ama olmuş birini tanıyorum.
Karaca: Sordun mu ona nasıl birşey miş?
Kuntadam: Sordum. Akıl işi değilmiş.
Karaca: Beren de böyle söyledi. Galiba aynı kişiye sormuşsunuz. Sence nasıl bir şey olurdu? İnsan nasıl anlar ki aşık olduğunu?
Kuntadam: Bence insan yaşarken anlamaz, gittiğinde anlar.
Karaca: Ama o zaman çok geç olmaz mı?
Kuntadam: Olur.
Karaca: Geç olur.
Kuntadam: Geç olur ve aşk olur.
"Portuga!"
"Hı..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?"
"Niye?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."