📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Buralarda yeniyim…
Kitap okuma alışkanlığımı yeniden kazanmak istiyorum 🥹
Var mıdır su gibi akıp gidecek, beni yeniden sadık bir okur yapacak kitap öneriniz 🥰
gundemin bu kadar cabuk ve sacma sekilde degismesini anlayamıyorum. daha iki gun once insan kacakcılıgı, yamyamlık, sex truzmi, zorla insan alıkoyma, karanlık ayinler duzenleme, yasal olmayan ucuslar gerceklestirme ve cok cok daha fazla suca sahip epstein'i konusurken simdi transfer haberleri konusuluyor. bu konu icin konusmaktan ve medyada yaymaktan baska care cozum yok, nasıl bu kadar kolay kapatılabiliyor? hic mi umrunuzda degil olanlar? yok midem bulanıyor yok katlanamıyorum yok okuyamıyorum diye diye arka plana atıyorsunuz davayı ve zaten istedikleri sey bu. sizin okuyup gormeye katlanamadıgınız seyleri bizzat yasayanlar var. bu bencillik niye mesela?