Albert Camus aşk; akıllı aptal demeden bütün insanlara bulaşan bir hastalıktır demiş. Hissettirdiği bunca tuhaf şeye bakıldığında sağlıklı bir duygu olduğunu öne sürmek zaten anlamsız olurdu. Peki sevgili okurum, sen söyle. Madem bu bir hastalık, insan hasta olduğu için mutlu olur mu?