Martılarla ilgili bilmeniz gereken ilk şey, onların korkunç yaratıklar olduğudur. Sürekli çığlık atarlar. Zannettiğinizin aksine vapurlarda atılan simitlerle beslenmezler, etçillerdir. Ve o kadar kinci hayvanlardır ki onlara bulaşmamanız gerekir. Ben martılara saygı duymakla birlikte onlardan belli oranda korkuyordum da.