Aysima

Şunu unutma: Umut etmek gerekir! Yolun sonunda daima bir hazine vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyüklerin dünyasında yasalar, sevgiden daha ağır basar.
saygının olmadığı yerde eğitim olamaz!
Kendimizden daha büyük şeyleri sorgulamamak gerekir, şu tepemizdeki yaratık gibi anın tadını çıkartarak yaşamalıyız. Ama bunu yapabilseydik, sanatımız olmazdı, şiirimiz olmazdı, müziğimiz olmazdı. Anıları, umutları, pişmanlıkları, üzüntüleri ya da özlemleri olmayan robotlar gibi yaşardık. Hiçbir şey yüreğimize dokunmaz, kendimizi daha az yalnız hissettirmezdi.
Dikkatli ol, kur yaparken kimse gerçek yüzünü göstermez. İnsanın gerçek yüzü sonradan ortaya çıkar.