Küstah gereksinimleri dile getirmek, günlerinin tek etkin davranışıydı. İyi ama gerçekten her şey bir zorunluluk muydu? Hayat bir minnet kırıntısını dile getirmeden geçirilebilir miydi?
Öncelikle gerekli olanı, olmayandan ayırmak için bir savaş başlatmalıydı. Dünyada çok fazla şey vardı ve bu bolluk edepsizliği artırmaktan başka bir işe yaramamıştı.
Zorbaca yasaklar çocuklarda bir tutkuya büyüklerinkinden daha kolay şiddetlendirir. Çocukların bu konuda büyüklerden üstünlüğü şudur: Yasak olandan başka bir şey düşünmez olurlar, böylece o şey onlar için dayanılmaz bir çekicilik kazanır.