harun aksoy

harun aksoy
@Geceye_Kahve
Seni tanımak çok güzeldi, hayatının bir kısmına eşlik etmek çok güzeldi. Ama duvarların önünde ağlamayacak kadar büyüdün, sen artık beni izlemeyeceksin, ben de gördüğüm her duvarın dibinde seni bulmaktan korkmayacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Size bir şey soracağım :)
Hikaye yazsam okur musunuz? Böyle bir düşüncem var. Denemek istiyorum. Sizce yazmalı mıyım?✨
Duygu ve Düşünce
harun aksoy
içinde ukdesi kalacağına saçmalasan bile yaz
Burada neden insanlar herhangi bir sosyal medya gibi takılıyor anlam veremiyorum. Burası insanları rahatsız edip mesaj atmak için değil, edit paylaşıp alakasız bir kullanıma açık kullanmak için de değil düz bir şekilde inceleme ve alıntılarımızı paylaşmak ve sadece kitap konuşmamız için var. İnsanları rahatsız edercesine mesaj atmak, alakasız şeyler paylaşmak gerçekten inanılmaz geliyor artık. Bazı insanlar buraya SADECE kitap KONUSMAK icin giriyor. Hayatı pozitife etmeye çalışıp dümdüz kitap okumak istiyoruz ve bunu yaparken de kimse rahatsız edilmek istemiyor.
harun aksoy
Bence bu olaylara biraz fazla anlam yüklüyorsunuz ölçüsünde olduğu sürece herkes herkesle tanışa bilmeli evet insanlarımız fazla yalnız birazda aç gözlü Herkes haddini bildiği sürece sorun yok....