Bugün bayram ama benim matem günüm çünkü ailemi mânen toprağa verdim. Artık kalan ahir yaşımı yalnız ya da onların arkamda desteğini almadan idame ettireceğim. Evet zor olacak şimdiden görebiliyorum. Ama belki de ALLAH sadece ona yalvarmamı, yalnız ona ağlamamı istediği için bu noktadayım. Belki bu vesileyle ayakları daha sağlam yere basan, daha güçlü bir ben olacağım rabbimin izniyle. Bu ciddi anlamda zor bir karardı benim için belki en delikanlı çağımı onlar sayesinde atlatabilirdim fakat bugün bu kararı verdiysem rabbimin de izniyle tek başima başarabilecek seviyeye gelmişimdir inşallah