Haklıydı. Beyinde boş arazi gerektiğinden değil, biteviye üzüntüden yaka silktiğinden unutmak istiyordu insan. Artık acı vermeyecek olduktan sonra, ömür boyu hatırlamanın kime ne zararı vardı?
Göklerin ve yerin yaratılmasında insan emeğinin ne gibi bir payı bulunduğunu soracak olursak, bu sorunun cevabı hiçbir payının bulunmadığıdır. Öyleyse, insanlar ne hakla kendi yaratımları olmayan şeylerin kendilerine ait olduğuna hükmedebiliyorlar?