Giordano Bruno

Giordano Bruno
@Geronjmo
Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu.. #85745189 #116298109
"Ben yirmi yaşında öldüm ama seksen yaşında gömdüler. Koskaca bir hayat yaşadığımı düşünürken ve bazı anların bir an önce bitmesini dilerken, geriye dönüp baktığımda aslında hiç yaşamadığımı fark ediyorum. Birini gerçek anlamda sevdim mi acaba? Yok, birini gerçek anlamda sevseydim birileri de beni mutlaka severdi. Çünkü artık biliyorum ki, seversen sevgi sana geri gelir. "
Alıntı
Reklam
Anılar kökünden koparılmış çiçek gibi, solmaması için her gün düşlerinle suluyosun ama nafile, kökünden kopmuş artık..

Adyali

@bastethan
·
Anılar soluyor...
Sayfa 521 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Fantastik
Aklını kullanma cesaretini göster..
''Nam cur, quae laedunt oculum, festinas demere, siquid est animum, differs curandi tempus in annum? Dimidium facti, qui coepit, habet; sapere aude, incipe. Viuendi qui recte prorogat horam, rusticus expectat dum defluat amnis; at ille labitur et labetur in omne uolubilis aeuum.'' "Gözüne ufak bir çöp batsa, onu oradan çıkarmak için acele edersin. Zihnin hasta olduğu vakit tedavisi için neden acele etmezsin? Başlamak, işin yarısını bitirmek demektir. Aklını kullanma cesaretini göster, başla! " Immanuel Kant
"Ben o kadar çok bekledim ki.. Olmayacak şeylerin olmasını bekledim; gelmeyeceklerin gelmesini bekledim. Seni de beklerim Leyla."
"Ve seni, benim hayatıma uğratan kaderin de vardır bir bildiği..."
1000k
Reklam