Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu..
#85745189#116298109
Bildiğiniz her şeyi çöpe attığınız bu süreçte, belki kafanızdaki mükemmellik fikri de çöpe atılmalı. Ve belki de sadece size doğru gelen şeyi yapmalısınız.