Giordano Bruno

Giordano Bruno
@Geronjmo
Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu.. #85745189 #116298109
Bildiğiniz her şeyi çöpe attığınız bu süreçte, belki kafanızdaki mükemmellik fikri de çöpe atılmalı. Ve belki de sadece size doğru gelen şeyi yapmalısınız.
Hayat ve İnsan
Reklam
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?
1000Kitap
"Etrafındaki insanların davranışlarına bir bak, insan kendisine bile güç bela katlanırken bunların en iyisine bile nasıl katlansın?"
Alıntı
Bir şeyin doğasında geçicilik varsa bu bir problemdir