Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu..
#85745189#116298109
Cennetten bir parça ama ne yazık ki bu duygu çok uzun sürmüyor çünkü sonunda her zaman istediğiniz şeye sahip olduğunuza göre, tek düşünebildiğiniz onu kaybetmek.
Bildiğiniz her şeyi çöpe attığınız bu süreçte, belki kafanızdaki mükemmellik fikri de çöpe atılmalı. Ve belki de sadece size doğru gelen şeyi yapmalısınız.