Üzülüyorum çünkü hergün yeni bir şey öğreniyorum neden mi üzülüyorum ayetleri hadisleri bize sanal ortamda çıkan uygulamalarla beraber herşeyi unutturdu bizler nefsimize düşecek kadar aciziz dua ederken bana bir insanı yardım etmesini allahtan istemem çünkü o da benle aynı durumda aciz...cuma günleri o kadar değerli güzel bir gündür ki bilemiyoruz çünkü bizleri büyük şok şok indirimleri o günlere denk getirildiler.sabah namaza kalkmayan insanlar indirimler için kuyruk oluşturdular yeter mi yetmez filistinli kardeşlerimize yapılan onca şey görmezden geldik bunu hesapi sorulmaz mi müslüman filistinli kardeşlerimizin her aktığı gözyaşı için bizler daha vicdan azabı çekmeliyiz neden dur diyemiyoruz.... Hergün onlarca insanı ölüme gideceğini bile bile....