📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana demiştim beni inşa ettiğim dünyamdan bir hiç için çıkarıyorsan baştan söylüyorum lütfen yapma. Şimdi sen olmuşsun tüm kıtalar, okyanuslar bu dünya sensin. Zor da olsa bütün güzellikleri yok ediyorum bütün ormanları yakıyor toprağı ve suyu zehirliyor dağları düzlüyorum. Bu yazıyı 27 Haziran'da yazmışım. Bugün beni kaybetmekten korktuğunu söyledin hiç olmadığı kadar sıkı sarıldın ama sana söylemek istediğim bir şey var:
Vakitsiz yağan yağmurlar var
Hasat mevsimi bitmiş bahçelere
Şimdi şöyle dışarıdan nasıl bir havam var pek bilmiyorum fakat içimde inşa ettiğim bir dünyam var ve bu dünyadan çıkmak artık eskisinden çok daha yoruyormuş bunu anladım
Zaten sevdiğim ya da hoşlandığım insan sayısı fazla değil tekrar duygularımı hissetmek benim için nirvana seviyesiydi
Ve tekrar bunu yapabileceğim çok zamanım param pek yok
O yüzden bir karşılık alamadan bir adım atmak şu süreçte benim için zor
Bir süre daha olamayacak sende o zamana kadar beni ilah seviyesine çıkartmazsın zaten
İyi bir beraberliğimiz olabilirdi fakat geriye bakıp durduğumda vay be bu kız bu yılımın yüzde 60 oluşturuyor diyorum
O eski hevesim kalmadı ama seni hâlâ seviyorum