Gülçin

Merhabalar🖐 felsefe okumaları yapmak istiyorum ve elimde Thomas Wartenberg'in "yeni başlayanlar için varoluşçuluk" isimli kitabı var okumaya başladım ancak nedense kitap çok yavaş akıyor.Başlangıç seviyesinde herhangi bir kitap öneriniz veya felsefi kitapları okumayı kolaylaştırmaya yönelik tavsiyeniz varsa eğer duymak beni çok mutlu eder.Şimdiden teşekkürler🌸🙏
Felsefe
arifsahin isimli okura yanıt verildi
Gülçin
Teşekkür ederim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Merhabalar🖐 felsefe okumaları yapmak istiyorum ve elimde Thomas Wartenberg'in "yeni başlayanlar için varoluşçuluk" isimli kitabı var okumaya başladım ancak nedense kitap çok yavaş akıyor.Başlangıç seviyesinde herhangi bir kitap öneriniz veya felsefi kitapları okumayı kolaylaştırmaya yönelik tavsiyeniz varsa eğer duymak beni çok mutlu eder.Şimdiden teşekkürler🌸🙏
Felsefe
NİETEFUS isimli okura yanıt verildi
Gülçin
Çok teşekkür ederim önerileriniz için
Merhabalar🖐 felsefe okumaları yapmak istiyorum ve elimde Thomas Wartenberg'in "yeni başlayanlar için varoluşçuluk" isimli kitabı var okumaya başladım ancak nedense kitap çok yavaş akıyor.Başlangıç seviyesinde herhangi bir kitap öneriniz veya felsefi kitapları okumayı kolaylaştırmaya yönelik tavsiyeniz varsa eğer duymak beni çok mutlu eder.Şimdiden teşekkürler🌸🙏
Felsefe
Rıdvan Bayhan isimli okura yanıt verildi
Gülçin
Teşekkürler🙏
Puan vermedi·208 syf.··
2020 47. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2020 18:47
İtiraf etmeliyim ki bende kitabın isminden ve kapağından etkilenerek okumaya başladım. Yazar kitapta kendi hayatından örnekler vererek bazı psikolojik kavramları anlatıyor. Dili ağır olmamasına rağmen kitap beni biraz yordu özellikle birkaç kısım çok sıkıcı geldi. Ama yazarın ilk kitabı imiş bunu göz önünde bulunduracak olursak kötü bir kitap değil. Psikolojik kavramların bazılarına değinmiş bunu da çok bilimsel bir dille yazmaması daha kolay anlaşılmasını sağlamış. Bazı kısımlarda yazar ile sohbet ediyormuşsunuz havasını verebilir. Verdiği bazı örneklerde de 'aa bu benim' diyebilirsiniz. Okumasanız bir şey kaybeder misiniz bilmiyorum ama okursanız muhakkak bir artısı olacaktır. İyi okumalar.
Edebiyat
Pembe Fili DüşünmeZeynep Selvili · İnkılap Kitabevi · 202411,6bin okunma
Gülçin
incelemeniz çok açıklayıcı ve öz olmuş .Kafamdaki sorulara cevap buldum teşekkürler