"Herkes öldü mü?"
Albay onu içeri buyur etmek için kalktı.
"Öyle görünüyor doktor," dedi, oturma odasına giderken. "Saatin akbabalara ayarlı olduğunu hep söylerim zaten."
"Tutmuş o kadar dehri zencir-i taalluk kim
Ser-rişte-i bî-kaydî divânede kalmıştır"
Şeyh Galip
Yani,
"Dünya ile o kadar çok bağ kurmuş ki,
kaygısızlık (özgürlük/bağımsızlık) ipinin ucu, artık sadece deli bir kişide kalmış”