Kitaba diyecek yok muhteşem bir yapıt olmuş bende ciddi bir farkındalık yarattı ve bir çok konu üzerinde günlerce düşünsemde hocanın kitabın bir çok konusunda sınıflaşmadan bahsetmesi ve sınıflaşmayı meşrulaştırma beni oldukça rahatsız etti. Genellikle alt sınıf üst sınıf tabirleri kullanmış. Hatta türkiye'de alt sınıfta, üst sınıfta nargile içiyor derken; üst sınıfın (zenginlerin) nargile içmemesi gerektiğini belirtir gibiydi yani zenginler kendi farklarını ortaya koyacak farklı bir şey yapmalı gibi. Buda oldukça üç bir zihniyet heleki bu kadar saygın bir insanın eşitliği daha çok vurgulanması gerekirdi.
Bu yaklaşımından kendisini demokrat olmadığını anlayabiliyoruz