Ey Aşk sen nelere kadirsin dedirten bir kitap. Ama asıl en sevdiğim şey yazarın bütün tabuları yıkıp insanların dillendiremediği şeyleri yazıya döküp milyonlara ulaşmasını sağlaması. Kitap da en belirgin özellik yazının bir gücü olduğunu görüyorsunuz. Yani size yazar bu gücü kullanıp "Beni bırakıp gidemezsin, sana anlatacaklarım var" diyor kısaca. Bir de bu kitap da aşkı sorgulatıyor insana. 53 yıllık bir Aşk. Ve aynı aşkı unutmak için başka tenler başka duygular. Bu kitap da ne aşkın yaşı var ne de miadı. Bence okumalısınız, şans vermelisiniz. Çünkü kitap sizi elinizden tutup hiç tahmin edemeyeceğiniz bir ortama götürüyor.