İlk sayfalarda klasik bir roman olarak girişi yapılmış kitabın hemen ilerleyen sayfalarında hiç dinmeden devam eden bir olay örgüsü ve heyecan mevcut. Roman kişisi ve Eda'ya duyduğu aşk normal denebilir düzeyde değil aslında. Baki Semih adında esrarengiz bir kişi var ve başkahramanın bile merakına sebep olacak düzeyde onun hayatıyla ilgilenmekte ve işlerini yoluna sokmakta. Başkahramanımız kendi için en kötü ihtimalleri seçmekte asla hata yapmayan, kendi içindeki benliği öldürmüş sadece Eda'ya olan aşkıyla yaşayan ve başı belada olan bir kişidir. Özellikle sonlara doğru derin heyecan ve biraz da gerilim yaşatan bir romandır.